miercuri, 7 iulie 2010

Larisa

Desi mergea mai rar prin Cismigiu, Larisa promite sa mearga mai des in viitor, avand in vedere ca in curand se va muta in apropiere. Pentru ca nu-i place sa se plimbe singura, ea vine intotdeauna insotita (cand de fostul prieten, cand de prietene).
Ce face Larisa in parc? "Cand ieseam cu prietenul, daca era cald, ne plimbam cu barca sau cu hidrobicicleta, apoi stateam la terasa de langa lac si mancam/beam ceva. Cu fetele ma plimb prin parc, sau, la fel, stam la un suc pe undeva. Mi-am propus insa sa ies si la alergat in Cismigiu."
Cu fostul prieten, cele mai special momente erau plimbarea cu barca sau hidrobicicleta pe lac. "Imi amintesc ca aproape de fiecare date vasleam eu pentru ca imi placea, iar trecatorii radeau ca noi doi facusem schimb de roluri. Intr-o zi l-am dus foarte aproape de fantana aia arteziana din mijlocul lacului si-am stat sub ea vreo cinci minute, pentru ca era cald si voiam sa ne racorim." Alte amintiri se leaga de terasa din Cismigiu, locul unde Larisa a sarbatorit cu colegii de facultate sfarsitul sesiunii. De altfel, cu colegii de facultate, dintre care si-a facut si prieteni apropiati, obisnuieste sa se mai plimbe prin parc.
Avand in vedere ca a fost pe la terasele din Cismigiu, am intrebat-o ce parere are despre ele. Larisa mi-a raspuns ca exista destule terase si ca numarul lor nu ar trebui sa creasca "pentru ca atunci cand iei decizia sa mergi in parc, ar trebui sa te duci acolo sa te plimbi, sa te bucuri de natura, nu sa stai la terasa."
Comparand Cismigiul cu alte parcuri, Larisa considera ca acesta este cel mai frumos. "Cismigiul imi place cel mai mult. Herastraul nu prea imi place pentru ca nu are prea multi copaci si pentru ca duminica e mult prea populat." Unul din lucrurile care nu i-au placut in parc s-a intamplat in urma cu 2 saptamani: "Ultima data cand am fost in cismigiu am ramas neplacut surprinsa de numarul mare de tigani prezenti acolo, care "spergeau" seminte si aruncau cojile pe jos".

Important! Acest text reprezinta reproducerea parerii persoanelor intervievate si nu ilustreaza parerea autorului acestui blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu